Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Tohle je děsná demagogie. Plácáte naprosté nesmysly. To, že je neschopná opozice ještě neznamená, že zde není demokracie a svoboda. Ubohý příspěvek.

11 4
možnosti
Foto

Neříkám že není demokracie a svoboda. Ale že je ohrožena. Snad každý vidí snahy aktuální vlády získat neomezené pravomoce. Epidemie ukázala, co by jinak zůstalo skryté jako podhoubí. Takto se vybarvila situace rychleji, ale mnoho lidí si už delší dobu myslí totéž. Proto byly demonstrace. Proto je potřeba dávat pozor, koho volíme, komu dáváme mandát za nás jednat. Samozřejmě je problém, jak se většina stran drží zpátky, jsou nevýrazné. Současná opozice mě hodně zklamala.

4 0
možnosti
PK

Info z jiné planety, snad bude dobré, když zmobilizujete okolí a vydáte se jak radí jedna herečka do městeček a vísek odhalovat pravdu a přesvědčovat omezené voliče, aby změnili své názory a vybrali partaj, která Vám bude sympatická.

Jsem rád, že se demonstruje, za vlády jedné strany by to bylo nemožné, nejsem rád, že máme slaboučkou a neschopnou opozici, jsem rád za opatření k pandemii a jsem rád, že můžete svobodně vyjádřit své pocity....

6 2
možnosti
JP

Že vám to není trapné, takto manipulovat.

8 3
možnosti
Foto

Víte to co popisujete je smutné až tragické. Ale je třeba také pojmenovat viníka. A tím jste jednoznačně vy, občané a voliči České republiky. Schválně, kolik si myslíte, že z těch demonstrantů, co přišlo podpořit milion chvilek, bude ve volbách opět volit ANO, ČSSD nebo dokonce komunisty? Asi byste tím číslem byla překvapená a možná i šokovaná.

Nicméně spojovat to vše se situaci kolem viru je hodně laciné a ta opatření, to je to jediné, co vládě přičítám k dobru. Snad jen s tím, že mohla a měla být mnohem razantnější, protože hloupost občanů, napříč planetou je až neuvěřitelná.

Takže pokud se chcete opravdu zbavit komunistů, je třeba se jednoznačně zbavit i levicovosti ve společnosti. Teprve až si voliči uvědomí, že lepší budoucnost si mohou vybudovat pouze sami a ne žádný Babiš nebo Filip, Hamáček nebo Zeman, teprve pak bude mít země šanci. Do té doby bude český volič jen prodejná šlapka, která se dá koupit za koblihu nebo kuřecí křídla

7 4
možnosti
KL

Pane Braune, při vší úctě, Vy, asi ne asi emigrant, neradte. Myslím si, že drepite někde na Slapech a hrajete si na Emericana. Rady znáte se komunistů... Co Váš Děda?

0 6
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1411x
Mám vzdělání a praxi v mnoha oborech, zejména v průmyslu, vzdělávání, výzkumu, umělecké tvorbě, popularizační a publikační činnosti a marketingu. Hodně se také věnuji literárním aktivitám. Vedu literární skupinu SIG Literární tvorba, vydala jsem sbírky básní Cesta za duhou./Jestli víte to, co já/, Stroj času, Když nastává odliv nadějí, Démanty v nás,  Dopisy, Na dně vesmíru našeho myšlení, básně a prózu Úlomky duhy, povídky Osudová a novelu Muškám neutečeš. Dále jsem přispěla do různých sborníků, jako například Opouštění ze soutěže Literární Varnsdorf 2016 nebo Za okny tma z prvního ročníku soutěže, kterou pořádá naše skupina. Knihy také graficky a výtvarně upravuji. Pocházím z umělecké rodiny, přispěla jsem do rodinné umělecké knihy Katalog 100 let výtvarné tvorby jedné rodiny.

Někdy v uměleckých oborech soutěžím, (mám nějaké úspěchy v literární tvorbě), ale prezentuji i malbu a fotografii, buď ve výstavních síních nebo na Internetu, jako například v této galerii https://www.e-moc-e.cz/malba-2020/. Mám ještě mnoho dalších zájmů, mezi něž patří pozorování a komentování společnosti, což dělám na blogu. Dlouho jsem vedla, dnes už neaktivní, blog http://kubickova.bigbloger.lidovky.cz/.