Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych ten zákon zmírnil v tom smyslu, že bych zaměstnancům obchodů zaručil nárok na volno ve vybraných svátcích, ale pokud by si provozovatel zajistil směnu z dobrovolníků, nebo brigádníků (a takových by se určitě našlo dost), ať si má otevřeno jak dlouho chce. Vlk by se nažral a koza by zůstala celá.

0 0
možnosti

Jen tak na okraj - i když je to o něčem jiném - ale je to také o zavírání o svátcích - pto změnu lidí a také říkám NE

https://www.duchdoby.cz/omezeni-osobni-svobody-zakladatele-svobodneho-vysilace-cs-pavla-hlavky/

0 0
možnosti

J69a51r19a 49R90a69n93k

28. 10. 2016 23:29

A NENI TO JEDNO?

Pokud to stale jde kazdou nedeli ve Svycarsku a vsichni byste si prali zit jako tam, proc neslevite z naivniho - rychle nakoupit, kdyz cely tyden nebyl cas? To jste cely tyden lozili po horach, nebo byli na vyletech?

0 6
možnosti

Jak jste přišla na to, že všichni by si přáli žít jako ve Švýcarsku? Lidé začínají oceňovat úplně jiné věci, než jaké oceňovali ještě před pěti lety.

3 0
možnosti

Tak na všem najdete pro i proti. Zaujalo mě, že Maďaři obdobný zákon po roce zrušili resp. tak změnili, že "vyšuměl".

2 0
možnosti
Foto

Jediní lidé, kterým bylo ublíženo, jsou majitelé podniků, které musely ze zákona mít zavřeno. I kdyby by to bylo 99% těmto majitelům jedno, tak nikdo nemá právo násilím nutit zbylé procento majitelů, aby měli zavřeno.

Jakýkoliv násilný zásah do vlastnických práv je zločinný akt skupiny lidí, kteří si říkají Stát.

9 0
možnosti
Foto

Nikoliv. Ublíženo bylo všem, protože všem bylo znemožněno uzavřít obchod dle svého přání.

1 0
možnosti
Foto

R81o40m29a93n 19K61o15z84e59l

28. 10. 2016 20:53

Jsem zvyklý chodit nakupovat v pátky a toto mi narušilo harmonogram. Kontrolory shodit ze schodů nebo vypořádat se s nimi ručně a stručně.

2 2
možnosti
Foto

R^ Já právě taky nakupuju v pátek, protože nemusím druhý den brzy vstávat.

0 0
možnosti

Celé to povinné zavírání ve vybraných dnech vybraných obchodů je nesmysl. A prý na to dnes vyrazili řady kontrolorů. Ježíšmarjá - no jo! Neměli oni ten svátek taky trávit povinně s rodinou? A proč prodavačky ano, a kontrolorky ne?

8 2
možnosti

vyrazily řady - y. Omlouvám se.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1439x
Mám vzdělání a praxi v mnoha oborech, zejména v průmyslu, vzdělávání, výzkumu, umělecké tvorbě, popularizační a publikační činnosti a marketingu. Hodně se také věnuji literárním aktivitám. Vedu literární skupinu SIG Literární tvorba, vydala jsem sbírky básní Cesta za duhou./Jestli víte to, co já/, Stroj času, Když nastává odliv nadějí, Démanty v nás,  Dopisy, Na dně vesmíru našeho myšlení, básně a prózu Úlomky duhy, povídky Osudová a novelu Muškám neutečeš. Dále jsem přispěla do různých sborníků, jako například Opouštění ze soutěže Literární Varnsdorf 2016 nebo Za okny tma z prvního ročníku soutěže, kterou pořádá naše skupina. Knihy také graficky a výtvarně upravuji. Pocházím z umělecké rodiny, přispěla jsem do rodinné umělecké knihy Katalog 100 let výtvarné tvorby jedné rodiny.

Někdy v uměleckých oborech soutěžím, (mám nějaké úspěchy v literární tvorbě), ale prezentuji i malbu a fotografii, buď ve výstavních síních nebo na Internetu, jako například v této galerii https://www.e-moc-e.cz/malba-2020/. Mám ještě mnoho dalších zájmů, mezi něž patří pozorování a komentování společnosti, což dělám na blogu. Dlouho jsem vedla, dnes už neaktivní, blog http://kubickova.bigbloger.lidovky.cz/.