Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J33a86r83a 28R15a23n53k

28. 10. 2016 23:29

A NENI TO JEDNO?

Pokud to stale jde kazdou nedeli ve Svycarsku a vsichni byste si prali zit jako tam, proc neslevite z naivniho - rychle nakoupit, kdyz cely tyden nebyl cas? To jste cely tyden lozili po horach, nebo byli na vyletech?

0 6
možnosti
LC

Jak jste přišla na to, že všichni by si přáli žít jako ve Švýcarsku? Lidé začínají oceňovat úplně jiné věci, než jaké oceňovali ještě před pěti lety.

3 0
možnosti
MS

Jako třeba trávit s celou rodinou víkendy a svátky v obchodních centrech ? :-P

0 0
možnosti
Foto

Třeba proto, že se celý týden vracíme pozdě z práce a druhý den musíme brzy vstávat. OC má otevřeno do půlnoci, lze stihnout i nakoupit, ale pak vstávat před pátou není ideální.:-P

2 0
možnosti
Foto

R13o91m29a51n 34K13o44z47e46l

29. 10. 2016 0:47

Jsem proti tomuto zákonu, ale....to fakt pracujete tolik hodin denně?

1 0
možnosti

Pokud je to jedno, tak proč zavírat. Ale vážně, tady nejde o to jestli zavírat nebo nezavírat, to je totéž jako nejde o to jestli dát Bradymu medaili, nebo jestli zvolit Zemana, Trumpa... tady jde o jediné - pokud lidé jako vy a vám podobní tvrdí že NĚCO je třeba dělat , já tvrdím že je to třeba nedělat a naopak. Pokud můžu - a je to legální - jsem automaticky v opozici ke všemu co chce establišment. A proč to? Inu proto, že jsem si jist, že establišment jde dnes špatným směrem. Ve všem. Tedy já nemusím řešit co je správné, za mne to řeší lidé jako vy. Já to jen neguju. Thats all folks. Házím do soukolí legální molotovův koktejl. Máte jedinou možnost co s tím dělat - zakázat mi to.

https://www.youtube.com/watch?v=XsPlwhahHAo

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1439x
Mám vzdělání a praxi v mnoha oborech, zejména v průmyslu, vzdělávání, výzkumu, umělecké tvorbě, popularizační a publikační činnosti a marketingu. Hodně se také věnuji literárním aktivitám. Vedu literární skupinu SIG Literární tvorba, vydala jsem sbírky básní Cesta za duhou./Jestli víte to, co já/, Stroj času, Když nastává odliv nadějí, Démanty v nás,  Dopisy, Na dně vesmíru našeho myšlení, básně a prózu Úlomky duhy, povídky Osudová a novelu Muškám neutečeš. Dále jsem přispěla do různých sborníků, jako například Opouštění ze soutěže Literární Varnsdorf 2016 nebo Za okny tma z prvního ročníku soutěže, kterou pořádá naše skupina. Knihy také graficky a výtvarně upravuji. Pocházím z umělecké rodiny, přispěla jsem do rodinné umělecké knihy Katalog 100 let výtvarné tvorby jedné rodiny.

Někdy v uměleckých oborech soutěžím, (mám nějaké úspěchy v literární tvorbě), ale prezentuji i malbu a fotografii, buď ve výstavních síních nebo na Internetu, jako například v této galerii https://www.e-moc-e.cz/malba-2020/. Mám ještě mnoho dalších zájmů, mezi něž patří pozorování a komentování společnosti, což dělám na blogu. Dlouho jsem vedla, dnes už neaktivní, blog http://kubickova.bigbloger.lidovky.cz/.