Diskuse

Hradní fraška

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Poslední dobou se ní zobrazuje až každý druhý příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvky. Nevím, jestli to bylo zřejmé, ale podtext článku měl by být o tom, že se na žádná bezpečnostní opatření nelze spoléhat a hrozbě terorismu je potřeba čelit jinak.

0 0
možnosti

Malý skromný dotaz. Co by zde bylo napsáno po případném teroristickém činu třeba na hradě s několika oběťmi? Protože jak známo teroristé jsou vždy o krok napřed.

0 0
možnosti
Foto

Viz příspěvek výše. Tím spíš, že jsou teroristé napřed, tak opatření jako je teď na Hradě jsou plýtvání penězi a lidskými kapacitami. Politici by se museli trochu namáhat přemýšlet a ne stupňovat stále stejná opatření, na která jsou teroristé zvyklí. Chystám na to téma článek, tak to nebudu nyní podrobně rozebírat.

0 0
možnosti
Foto

,,Hradní fraška"

Ostraha vybraných objektů je součásti bezpečnost. opatření každého státu. Ta jsou dána dle aktuál. situace na základě vyhodnocení Bezp. rady státu. Mimo viditelné ostrahy, tedy ,,uniforem", existuje i celá řada dalších. Ta se pochopitelně nezveřejńují. Vězte, že v případě vyššího stupně opatření, resp. indicií vyšších rizik, i ti uniformovaní třeba i ,,profilcují" kdekoho;-)

P.S.: volání po snížení bezp. rizik je již delší dobu toliko ex post:-/

0 0
možnosti

1) Včera prošli redaktoři MfD přes kontroly s pistolí a dvěma noži

2) Pro potenciálního teroristu je fronta před vstupem ideální

2 0
možnosti

A bude hůř. Po heydrichiádě se přes hrad vůbec nesmělo. Prostě nabubřelí frajeři se vždy ve skutečnosti nesmírně bojí.

Mimochodem: Myslíte, že teroristům zabrání, bude-li v ulicích větší množství policistů či dokonce vojáci? Ani náhodou. A přesto všechny vlády světa to divadlo hrají. Divadlo na to, že umí zajistit bezpečnost.

1 0
možnosti
Foto

Asi mají strach, aby tam zase někdo nevnesl Zemanovy trenky.

1 1
možnosti

Pokud bude terorista chytrý, tak se odpálí v tom davu před kontrolou. Nemusí tedy na Hradě vyhledávat nějakou větší skupinku, lidi se mu shromáždí sami. Celé je to na houby, jen to zvyšuje případný počet obětí.

1 0
možnosti

J10a21r91a 82R49a25n14k

16. 8. 2016 1:45

Kontroly jsou v poslednich letech vsude nutne, ale co je pro mne dulezite - je dobra vlada s tim hlavnim nahore a to by mi asi dnes uz chybelo natolik, ze bych prchala, jako moje maminka v 68. (nezapomela pritom vzit tatu, babicku, foxteriera a mne)....

0 0
možnosti

No chválabohu, že vás doma nezapomněli, teď když jste v tom svobodném světě můžete nám dávat dobré rady!

3 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1439x
Mám vzdělání a praxi v mnoha oborech, zejména v průmyslu, vzdělávání, výzkumu, umělecké tvorbě, popularizační a publikační činnosti a marketingu. Hodně se také věnuji literárním aktivitám. Vedu literární skupinu SIG Literární tvorba, vydala jsem sbírky básní Cesta za duhou./Jestli víte to, co já/, Stroj času, Když nastává odliv nadějí, Démanty v nás,  Dopisy, Na dně vesmíru našeho myšlení, básně a prózu Úlomky duhy, povídky Osudová a novelu Muškám neutečeš. Dále jsem přispěla do různých sborníků, jako například Opouštění ze soutěže Literární Varnsdorf 2016 nebo Za okny tma z prvního ročníku soutěže, kterou pořádá naše skupina. Knihy také graficky a výtvarně upravuji. Pocházím z umělecké rodiny, přispěla jsem do rodinné umělecké knihy Katalog 100 let výtvarné tvorby jedné rodiny.

Někdy v uměleckých oborech soutěžím, (mám nějaké úspěchy v literární tvorbě), ale prezentuji i malbu a fotografii, buď ve výstavních síních nebo na Internetu, jako například v této galerii https://www.e-moc-e.cz/malba-2020/. Mám ještě mnoho dalších zájmů, mezi něž patří pozorování a komentování společnosti, což dělám na blogu. Dlouho jsem vedla, dnes už neaktivní, blog http://kubickova.bigbloger.lidovky.cz/.