Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Nikdo se Vás sice neptal, ale přesto nám tu píšete, proč by jít do politiky neměl. To by bylo OK, kdyby to nevypadalo jako malá pomsta za to, že se dostatečně osobně neangažoval v problémech Vaší rodiny.:-/

2 2
možnosti
Foto

To bylo naopak. Já jsem se dozvěděla, že existuje Karel Janeček až z toho průzkumu. Našla jsem si o něm informace, přečetla jsem si, že se angažuje v podobných situacích, tak mě napadlo se na něj obrátit. O tom, že se nehodí do politiky jsem byla přesvědčená hned, jak na mě vyskočily ty články z bulváru. Po vlastní zkušenosti jsem se v tom utvrdila, protože si od té doby myslím, že mu jde zejména o popularitu. :-(

0 0
možnosti
Foto

Mně stačí, jakým způsobem se rozešel s Doležalovou, jak ji ponížil. To o něm vypovídá vše. A může mít peněz jak želez...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS