Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I62v25o 73M95i55l90d29a

17. 4. 2015 15:33

říká se, že o mrtvých jen dobře...,

ale aby pro někoho byl vzorem SG, to je fakt až moc silná káva.

pro mě to byl snad až prototyp agitátora a funkcionáře SSM, bezcharakterní a bezpáteřní kariéristy, podvodníka a mamonáře.

že byl svého času vyhlášen nejpopulárnějším politikem, a to v době, kdy se smál slušným lidem z reklamních bilboardů na pyramidu s názvem "Kampelička", to jen ukazuje už tehdejší úpadek morálky a inteligence tohoto národa

3 1
možnosti
VP

napadlo Vás někdy, že mladíček Gross se stal premiérem spíše tlakem těch okolo, protože zlodějiny jde dělat lépe zpozadí a ten klučina co tam běhal v tv maskáčích tak bude při úrovni a zájmů médií stačit ?

1 1
možnosti
MS

Tak tohle jsem nepochopila.8-o

0 1
možnosti
BP

Takže jak madam ,s barvou ven - byl Standa hodnej,nebo zlej ?

1 0
možnosti
Foto

Obávám se, že každý den zemře několik lidí, jejichž odchod znamenal pro společnost větší ztrátu, než skon Staníkův.

5 1
možnosti
ZD

tak jste autorko vyzdvihla svou generaci z Grose udělala guru ...ale asi jsem o těch pár let starší...podle Vás z těch poslušných/nevím ...kde jste na přišla a jaký jste k tomu dostala metr/...protože nějak nemohu pochopit Vaši myšlenku...prasárny a zlodějny co udělal Gros/Vaše výrazná generace/ a ke kterým se na sklonku života přiznal...snad měl výčitky svědomí/nevěřím/...spíše posmrtný strach z jeho pozemského křišťálového...opravdu čistě křišťálového života a co bude po tom ...až zemře....jsou prostě neomluvitelné... ale i přesto...budiž mu země lehká s tím...že jedině smrt je spravedlivá...alespoň v tom....že na té posteli každý většinou řeší svůj život  a že dojde na každého....rozhodně si na něj nevzpomenu pokud nebudu muset...a domnívám se ...že jedině pokoj i ten mediální mu jedině...pokud existuje něco mezi nebem a zemí ...jedině prospěje...ještě jednou...budiž mu země lehká...hezký den všem...ZD...;-);-);-)

0 1
možnosti
LR

Ano.

Náš křišťálový Standa zazářil již jako mladík.

Tak podobný jinému - Al Caponemu, který stanul v čele také již v 26 letech a také mu nikdy nic z toho hlavního nedokázali...

7 0
možnosti
DK

No alespoň jste se psychicky vyblila...možná bude sbírka na jeho pomník, tak šetřete...

3 0
možnosti
FS

Autorko,co jste tím chtěla říci? Kdo byl Váš vzor? Pan Gross je opravdu si posmrtně zaslouží politování,ale nikdy ne úctu.

7 1
možnosti
JF

J 22F

17. 4. 2015 2:37

Moc pekne a lidsky jste to napsala! R^

2 4
možnosti
JR

J85a17r67a 44R95a24n69k

17. 4. 2015 4:14

Zacala jsem o neco drive, diky rodicum, kteri uz na dalsi "osvobozeni" ci Prazske jaro nechteli po 21.8. - dalsi sovetske "liberation" uz cekat, ze se neco zmeni a diky pratelum ve Svycarsku za 4 dny vycestovali. Mela jsem nadherne dospivani, jazzove festivaly v Montreaux, zajet do Vaduzu na kocert s Alexander Monty, Ray Brown ci Almeida, to vse bylo normalni. A jen jsem vzpominal obcas, jak strasne moc jsem se tesila, kdysi doma - az zasednu s uchem na radiu a spustim Telstar na radio Luxemboug. Meli jsem odpoledni caje a snazili jsme se, protoze v zapadnich Cechach jsme mohli chytat ZDF Ochsenkopf a mela jsem moznost (diky strejdovi v Australii), mit prvni bile jeans ve skole, stejne mne poslali domu:-/.....pak jsem zjistila, ze vse v Tuzexu bylo to, co uz se nikde jinde nenosilo, ale byli jsme spokojeni. Neverila jsem az do cervence 89, ze se neco zmeni, naopak, myslela jsem si, ze toRusdak zavre jeste "hermeticteji". Byla to radost, kdyz koncem leta v Rakousku, kde jsme byli nakoupit, jako kazdy rok vino - byli smerovky v nemcine, madarstine, polstine a cestine PRO UPRCHLIKY. Po navratu do Svycarska to zacalo, svycarska tv ukazovala denne, jak se vse zacina v komunistickych satelitech menit. Prisla nadeje:-) Proto chapu Vas hezky blog a diky za nejR^R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS