Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Víte co je zajímavé? Když se text očeše o všechny ty zjemňující formulky a soustředíte se na skutečné myšlenky, tak toho jednak moc nezbyde, druhak to co zbyde, je standardní zaujatý anti-KS text, který se tu před nedávnem objevoval několikrát do hodiny:)

7 13
možnosti

Zjemňující formulky jsou ceněny výhradně u KS ;-D

2 0
možnosti
Foto

Mě nezklamal. Mluvil a jednal normálně tak, jak jsem od něho očekávala, čili mě zklamat ani nemohl. Naopak, udělal mi radost, že ty volby nevyhrál R^:-)

20 5
možnosti
MM

Dobrý den, slohově a stylově je váš text moc hezký. Miloš na vás, jako na svou voličku může být hrdý. Bohužel stojíme oba na různé straně barikády. Miloše jsem nevolil asi z podobnýchg důvodů, proč vy jste nevolila Karla. Sledovala-li jste Karla po celou kampaň, tak jste si jistě všimla, že si ani v prvním kole, ani ve finále nikdy nestěžoval na soupeře. To Miloš měl o kosčecích a hákování plno slov. To co jste viděla po volbách byl člověk rozčílený nad tím, co si může někdo dovolit o něm v inzerátech v Blesku napsat. Tím byla raněna právě ta čest, o které píšete. Kdyby žil ve vašich románech tak tomu bývalému StBákovi, co to pro Miloše nejspíš udělal v souboji proklá srdce kordem.

6 13
možnosti
EJ

Lépe, bez urážek, to snad ani napsat nešlo. Díky:-)R^

20 4
možnosti
BM

No s tím "jedním z nejlepších politiků" jste to trochu přehnala. O jeho kvalitách se dá diskutovat...... Jinak, jak jste přišla na to, že si pan Schwarzenberg zakládá na svém šlechtickém titulu, ( kromě knížete, mu přísluší i titul vévoda a lankrabě) např.panu Svěrákovi na otázku jak jej má oslovovat odpověděl: "říkejte mi Karle". I z historie vím, že již jeho předci plně uznávali Republiku Československou (tak zněl její oficiální název)..... a tudíž neužívali tituly. A to tvrzení o podpásovkách pro Vás nemohlo být zklamáním, nýbrž to byla holá pravda. A důvod jeho prohry byl kromě jeho sepětí s dnes neoblíbenou vládou i to, že zkrátka nemohl být zvolen člověk tohoto postavení, máme totiž zakořeněné ono plebejství již od dob národního obrození.... A dále to, že narozdíl od Polska jsme neměli silnou šlechtickou vrstvu (polský prezident  je potomkem knížecího rodu).......

10 19
možnosti

Pokud vám tak záleží na šlechtickém původu kandidáta, tak se spíš ptejte proč nekandidoval některý potomek české šlechty, která žila i posledních 68 let tady.

3 0
možnosti

M54í12l69a 83Š67u10l68a

2. 2. 2013 20:16

.. tak dnes mu pofoukaly bebíčko v Německu a teď i vy ;-D

15 6
možnosti
LK

Běžte radši dávat karmu Dušanovi. Vy nevíte bez Dušana vůbec nic!

2 1
možnosti
Foto

Je vidět, že blbost a nenávist se sofistikuje, podstata však zůstává. V principu "Vás" totiž těžko může zklamat někdo, o kom už předem znáte všechny informace, které ex post začnete používat jako argumenty k tomu, že Vás dotyčný zklamal. Buď jste zblbnuta nenávistnou zemanofilickou demagogií vytvořenou partou předlistopadových komunistů a estébáků nebo je "Váš" zcela nový profil stejně "důvěryhodný" jako mnoho dalších. Jako mnoho dalších proto, že pliváte nenávist a špínu stejně, jako oněch mnoho dalších, jen poněkud jemněji, aby to absence argumentů nebyla tak do očí bijící.Rv

11 24
možnosti
TB

u Vás je to,asi, taky stejné jako jsem to psal níže. Zeman je znám z vysoké politiky, jeho klady a zápory. pana knížete moc neznáte, kromě obdobího, kdy pracoval pro Havla, pak jsme ho ve vysoké politice moc neviděli a ukázal se až v této vládě..

 Takže pokud jste bydlel vedle něho,anebo blízko kde bydlel, můžete tvrdit to, co tvrdíte. panu knížeti mám za zlé, že chtěl,aby se Havel omluvil Ladsmanšaftu za to,že jsme je na základě Benešových dekretů odsunuly do Německa (potažmo do Říše). Hu a teď to dostanu jako všichni co nefandí knížeti.

 Jinak Vás mohu ubezpečit, ani jeden nebyl můj kúň,ale vyšlo se z jakéhosi testu co tady běžel na blogu.

14 1
možnosti
JD

J25i96ř72í 43D97r60á90č

2. 2. 2013 20:03

Kníže Hajaja sehrál svou roli dobráckého huhly pro davy velmi věrohodně, protože ani nic hrát nemusel. Na složitější otázky v debatách odpovídal zpravidla třemi slovy nesouvisejícími s tématem, po kterých automaticky zazněl burácivý aplaus jeho zfanatizovaných příznivců. Ale to už je teď vše historie. Zeman ho válcoval kdy se mu zachtělo a nemusel ani příliš tlačit na pilu. Stařík se chytnul sám s Benešovými dekrety. Od té chvíle mělo být všem jasné, že prohraje. Až mi ho bylo líto ale vyhrát mohl jen jeden:-):-)

28 12
možnosti

Doufám, že u nás máme víc dívek jako jste vy! R^

23 5
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1439x
Mám vzdělání a praxi v mnoha oborech, zejména v průmyslu, vzdělávání, výzkumu, umělecké tvorbě, popularizační a publikační činnosti a marketingu. Hodně se také věnuji literárním aktivitám. Vedu literární skupinu SIG Literární tvorba, vydala jsem sbírky básní Cesta za duhou./Jestli víte to, co já/, Stroj času, Když nastává odliv nadějí, Démanty v nás,  Dopisy, Na dně vesmíru našeho myšlení, básně a prózu Úlomky duhy, povídky Osudová a novelu Muškám neutečeš. Dále jsem přispěla do různých sborníků, jako například Opouštění ze soutěže Literární Varnsdorf 2016 nebo Za okny tma z prvního ročníku soutěže, kterou pořádá naše skupina. Knihy také graficky a výtvarně upravuji. Pocházím z umělecké rodiny, přispěla jsem do rodinné umělecké knihy Katalog 100 let výtvarné tvorby jedné rodiny.

Někdy v uměleckých oborech soutěžím, (mám nějaké úspěchy v literární tvorbě), ale prezentuji i malbu a fotografii, buď ve výstavních síních nebo na Internetu, jako například v této galerii https://www.e-moc-e.cz/malba-2020/. Mám ještě mnoho dalších zájmů, mezi něž patří pozorování a komentování společnosti, což dělám na blogu. Dlouho jsem vedla, dnes už neaktivní, blog http://kubickova.bigbloger.lidovky.cz/.