Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

U mě to je přesně naopak, v roce 2019 jsme se podle BMI dostala na nadváhu, snaha s tím něco dělat byla, ale prostě nebyl čas, potom přišel lockdown a já konečně měla čas sportovat, zatím jsem na minus 14 kilech a ještě tři ke spokojenosti bych chtěla, ale jak se otevřely restaurace a vůbec, tak často hřeším :-(

1 0
možnosti

Mělo by se k tomu přistupovat jako k nemoci. Nemocnému člověku se nevysmívá, ale ani nepovzbuzuje ke kultivaci jeho nemoci. Není v pořádku být nemocný.

1 0
možnosti
Foto

Ale tato nemoc se v 90% případů dá snadno léčit- Léčba je ovšem namáhavá fyzicky i psychicky a do toho se nikomu moc nechce.

1 0
možnosti

Není to jen o nezdravé stravě. K vývoji extrémní obezity do značné míry přispívají restriktivní opatření (včetně oněch home office), na která doplácíme samozřejmě všichni včetně dětí, které měly více než rok zakázáno chodit řádně do školy včetně sportovních (i jiných) aktivit. A pokračuje to zvesela dále, jelikož vstup kamkoli (tedy i na sportoviště) je podmiňován očkováním nebo nekonečným testováním.

Předpokládám, že dříve či později bude opět zavedena distanční výuka a bude se bohužel opakovat to, co již velmi dobře známe.

Takže restrikcemi vzhůru k dalšímu ničení zdraví pod rouškou "chráníme se před covidem"!:-P

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím. Zavírání sportovišť a podmínky pro vstup do bazénu, fitka apod. je cesta ke zhoršení už tak omezeného pohybu (nejen) mladých lidí. HO mi nevadí, naopak mám víc času na sport, protože nemusím strávit 2 hodiny cestou do/z práce. Někdy cestou běhám, ale po městě to není ono, špatný vzduch, někde cesta pro pěší prakticky nemožná.

0 0
možnosti

Výborný článek, taky si myslím že je to více v hlavě- Lékař obezitolog by měl spolupracovat s psychologem, v některých případech i s psychiatrem. Ono co je zdravé, a že bychom měli jíst méně /tedy většina z nás/ to víme všichni, Ale jak to udělat, jak ty potvory chuťové pohárky dostat pod kontrolu, to je ten problém.

2 0
možnosti

Ale oni s nimi spolupracují a věřte, už hodně dávno...

0 0
možnosti

Kdo stanovuje, co je a není sexy? Mně se víc líbí, když má žena o deset patnáct víc, než aby jí pět chybělo. A v řadě kultur to tak vnímá většina.

0 0
možnosti

Tak líbit se to určitě někomu může, ale nadváha je nezdravá.

1 0
možnosti

Legíny jsou bezva, ale musí se umět nosit, hlavně s volnou halenou o její délce nejméně do půlky stehen :-)

0 0
možnosti

J64a25n 22P14a73v59l27í52k

12. 9. 2021 14:51

Ona část těch dam s nadváhou navíc nemá soudnost ani vkus a obléká se do přiléhavých, nadměrné proporce zvýrazňujících, veškeré linie a křivky věrně obkreslujících, mnohdy křiklavě barevných, svršků, zároveň věk neskrývajících.

5 0
možnosti
Foto

To jestli to je sexy je subjektivní.

A ta příčina obezity je historická. My jsme evolučně připravení na prostředí kde je jídla nedostatek a proto si ho ukládáme na dobu hladu. Ale v moderní době doba hladu prakticky neexistuje, takže jenom ukládáme.

0 0
možnosti

Jo, asi mate pravdu.

jako tovarysi, to nema s tim ruskym slovem nic spolecneho, je to stary cesky vyraz pro cerstve vyucene remeslnikyaby zase nekoho nenapadlo mne za tento vyraz nahlasovat ( ten posledni porad jeste visi ve smazanych) jsme se koncem padesatych let posmivali usekovemu duverniku ROH ze je tlustej. Kontroval ze az tlusty budou hubeny, budou hubeny studeny.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1439x
Mám vzdělání a praxi v mnoha oborech, zejména v průmyslu, vzdělávání, výzkumu, umělecké tvorbě, popularizační a publikační činnosti a marketingu. Hodně se také věnuji literárním aktivitám. Vedu literární skupinu SIG Literární tvorba, vydala jsem sbírky básní Cesta za duhou./Jestli víte to, co já/, Stroj času, Když nastává odliv nadějí, Démanty v nás,  Dopisy, Na dně vesmíru našeho myšlení, básně a prózu Úlomky duhy, povídky Osudová a novelu Muškám neutečeš. Dále jsem přispěla do různých sborníků, jako například Opouštění ze soutěže Literární Varnsdorf 2016 nebo Za okny tma z prvního ročníku soutěže, kterou pořádá naše skupina. Knihy také graficky a výtvarně upravuji. Pocházím z umělecké rodiny, přispěla jsem do rodinné umělecké knihy Katalog 100 let výtvarné tvorby jedné rodiny.

Někdy v uměleckých oborech soutěžím, (mám nějaké úspěchy v literární tvorbě), ale prezentuji i malbu a fotografii, buď ve výstavních síních nebo na Internetu, jako například v této galerii https://www.e-moc-e.cz/malba-2020/. Mám ještě mnoho dalších zájmů, mezi něž patří pozorování a komentování společnosti, což dělám na blogu. Dlouho jsem vedla, dnes už neaktivní, blog http://kubickova.bigbloger.lidovky.cz/.