Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ode mne máte palec nahoru a karmu R^ Já už ta čísla spojená s covidem dávno neposlouchám resp pouštím druhým uchem ven. Jen jste mne teď trochu "vystrašila" tím omezením pohybu kolem domu. Včera jsem totiž ušel víc než 16 tisíc kroků dost daleko od domova ;-)

1 0
možnosti
PC

Karma R^.

Laxnost až rezignace mnoha lidí na svobodu a zákonem stanovená občanská práva, ovčí poslušnost a neuvěřitelná naivita v kombinaci s agresivitou mne doslova děsí. Nikdy předtím by mě nenapadlo, že jsou lidé až v takové míře manipulovatelní.

O to více jsem však pochopil, proč bylo tak snadné opakovaně lidem nastolit různé formy teroru.

2 0
možnosti
RP

Já nosím respirator do větších obchodů a při návštěvě lékaře a ještě mě nenapadlo, že bych měla zatemněný mozek.. Budete se divit ale hlavně to dělam ve svém věku pro svá vnoučata, která si chci ještě dlouho užít.:-)

0 1
možnosti
Foto

Při nedostatku kyslíku odumírají mozkové buňky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1439x
Mám vzdělání a praxi v mnoha oborech, zejména v průmyslu, vzdělávání, výzkumu, umělecké tvorbě, popularizační a publikační činnosti a marketingu. Hodně se také věnuji literárním aktivitám. Vedu literární skupinu SIG Literární tvorba, vydala jsem sbírky básní Cesta za duhou./Jestli víte to, co já/, Stroj času, Když nastává odliv nadějí, Démanty v nás,  Dopisy, Na dně vesmíru našeho myšlení, básně a prózu Úlomky duhy, povídky Osudová a novelu Muškám neutečeš. Dále jsem přispěla do různých sborníků, jako například Opouštění ze soutěže Literární Varnsdorf 2016 nebo Za okny tma z prvního ročníku soutěže, kterou pořádá naše skupina. Knihy také graficky a výtvarně upravuji. Pocházím z umělecké rodiny, přispěla jsem do rodinné umělecké knihy Katalog 100 let výtvarné tvorby jedné rodiny.

Někdy v uměleckých oborech soutěžím, (mám nějaké úspěchy v literární tvorbě), ale prezentuji i malbu a fotografii, buď ve výstavních síních nebo na Internetu, jako například v této galerii https://www.e-moc-e.cz/malba-2020/. Mám ještě mnoho dalších zájmů, mezi něž patří pozorování a komentování společnosti, což dělám na blogu. Dlouho jsem vedla, dnes už neaktivní, blog http://kubickova.bigbloger.lidovky.cz/.