Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Paní Kubičková... díky a karma R^

Já jsem přesvědčen o tom, že jedna má vzdálená příbuzná na komplikace spojené s koronavirem zemřela už koncem loňského roku a sám jsem možná virus chytil v lednu... Myslím si rovněž, že by tato vlna "trochu jiné chřipky" nebo virového onemocnění prošla naší populací celkem nepozorovaně, nebýt celosvětové mediální hysterie ať už někým řízené, nebo samovolné... Jsem také přesvědčen, že dnes i naše vláda i s celým krizovým štábem ví, že restrikce byly a jsou nepřiměřené, ale nikdy to z politických důvodů nepřizná a bude tu hru hrát až do konce, aby neztratila tvář...

2 1
možnosti
LT

A jak jste ho chytil? Kde? Od koho?

Vy jste byl v lednu v Číně nebo na lyžovačce v Itálii?

1 0
možnosti
Foto

Před covidem jsme tu měli chřipku, na kterou onemocnělo milion lidí a 250 na ni zemřelo. Nikdo nás dvakrát denně neinformoval o nárůstech a počtech mrtvých. Dělat to, vypadalo by to hrůzněji, než teď. Denně by v průměru přibývalo na dvacet tisíc nemocných a 5 obětí.

3 0
možnosti
LT

Kecáte. Milion lidí chřipku nemělo. Víte co to je milion obyvatel ČR ?

1 0
možnosti

A je to vůbec nový virus? Nebo jen "někdo" pojmenoval jednu z mutací dávno přítomného nějakého chřipkového kmene a pak se začalo s "počítáním".

Jinak k rouškám. Až mezi námi nebudou prasata, co si při kýchání nezakrývají ústa, pak je můžeme nenosit.

0 0
možnosti
Foto

To je otázka, které nerozumím, nejsem odborník. Ale je fakt, že se objevují podobné nové viry hlavně posledních 20 let. Může to být novými technologiemi při jejich zkoumání.

Zakrýt si nos to patří k těm hygienickým návykům, o kterých píšu, že by se snad měl každý naučit nejpozději ve škole. Navíc plošné nařízení působí dojmem, že je každý považován za nemocného. Já se třeba v roušce dusím. Navíc je sice povoleno sportovat venku bez roušky, ale plno lidí v tom má zmatek. A udavači mají napilno.

2 0
možnosti
PC

Paní Kubičková,

v souvislosti s nejasným původem koronaviru a dalšími aspekty celosvětového vývoje (nejen) posledních desetiletí jsem si podobné otázky už nejednou položil. Často mi vrtá hlavou, jestli to celé opravdu není jen záměr, i když si to v takovém rozsahu možná nikdo, kdo event. ví více, nepředstavoval.

Doufám a chci věřit, že tomu tak přece jen není, ale určitou pochybnost jaksi mám.

P.S. Přečetl jsem si ještě další Vaše články, abych byl v obraze, a musím říci, že uvažujete velmi dobře, přesně a s výbornou schopností analyticky a kriticky myslet.

4 0
možnosti
MV

Problém je, že koronavirus je nový a nevíme co s ním. V některých zemích, kde se infekce "rozjela" - Itálie, Španělsko, New York, Wuchan - ukazuje, že bez přísných opatření se boj s koronavirem neobejde.

Úvahy, že by najednou politici na celém světě chtěli zneužít situaci mi připadá jako nepravděpodobná konspirativní teorie - podle mě pro nikoho současná situace není "komfortní" - uzavřené státy s různou mírou karantény, za rohem hospodářská krize atd.

Podle mě nějaká omezení budou do té doby, než se objeví vakcína.

2 0
možnosti
Foto

Ale vlády si mohou skutečně myslet, že zachraňují svět. Jde o to, že situaci řeší skrze násilí a ne skrze dělbu práce, kterou spíše umrtvují.

2 0
možnosti
Foto

Když státy vyhlásí válku, tak ji neradi ruší. Bojovat za život se musí i kdyby měli všichni zahynout.

1 1
možnosti
ND

Milá Eliško Anno, je to jako co by kdyby, trochu se rozhlédněte za hranice a vůbec do světa. Nic vám vymlouvat nebudu, já vím jak vám chybí závody a tak podle toho váš článek beru.

1 0
možnosti
Foto

Když moje mami asi tak před 9ti měsíci onemocněla těžkou chřipkou, tak že skoro nemohla dýchat a když si stěžovala, že ztratila chuť a čich, tak jsme si říkali, že to při tak těžkých chřipkách bývá. Otázka je, jakou chřipku vlastně měla.

To co státy předvádějí, je sprostý restart moci, kterou v posledních dobách ztrácely. Důležité je, aby jim lidé uvěřili, že to dělají pro jejich dobro.

2 1
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1439x
Mám vzdělání a praxi v mnoha oborech, zejména v průmyslu, vzdělávání, výzkumu, umělecké tvorbě, popularizační a publikační činnosti a marketingu. Hodně se také věnuji literárním aktivitám. Vedu literární skupinu SIG Literární tvorba, vydala jsem sbírky básní Cesta za duhou./Jestli víte to, co já/, Stroj času, Když nastává odliv nadějí, Démanty v nás,  Dopisy, Na dně vesmíru našeho myšlení, básně a prózu Úlomky duhy, povídky Osudová a novelu Muškám neutečeš. Dále jsem přispěla do různých sborníků, jako například Opouštění ze soutěže Literární Varnsdorf 2016 nebo Za okny tma z prvního ročníku soutěže, kterou pořádá naše skupina. Knihy také graficky a výtvarně upravuji. Pocházím z umělecké rodiny, přispěla jsem do rodinné umělecké knihy Katalog 100 let výtvarné tvorby jedné rodiny.

Někdy v uměleckých oborech soutěžím, (mám nějaké úspěchy v literární tvorbě), ale prezentuji i malbu a fotografii, buď ve výstavních síních nebo na Internetu, jako například v této galerii https://www.e-moc-e.cz/malba-2020/. Mám ještě mnoho dalších zájmů, mezi něž patří pozorování a komentování společnosti, což dělám na blogu. Dlouho jsem vedla, dnes už neaktivní, blog http://kubickova.bigbloger.lidovky.cz/.