Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Hm, tak podle té fotky souhlasím s personalistkou, na první pohled fakt vypadáte jako nějaká tetka, nic ve zlým. Sice líp oblečená než obvykle bývají, ale furt tetka. ;-)

0 1
možnosti
Foto

škoda, že zde nemáte fotku, abych se poučila, jak vypadá dáma ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já jen k té fotce, neb jste se tady na blogu také prezentovala jako fotografka. Fakt si myslíte, že to pozadí za vámi je vhodné? Z blogu Lidovek si vás zase pamatuji s fotkou, kde jste ověšená prsteny a řetízky, kde bych vás odhadl jako věštkyni. Vy se oblékat zkrátka neumíte - a chtěla byste hodnotit jiné?!

0 2
možnosti
Foto

Pozadí je u mě v bytě. Mám se přestěhovat?  8-oA jak pozadí souvisí s oblečením?8-o

1 0
možnosti
Foto

Vcelku Vás chápu - jel jsem kdysi na pohovor do Bratislavy, dorazil na minutu přesně (z nádraží taxíkem, protože vlak měl zpoždění) a personalista nikde. Následně se zjistilo, že "Pal´o zabudol" ... fajn, za 3 hodiny dorazil vyvalený klučík, chvilku plácal nesmysly a začal mne s přehledem absolventa 3 lekcí učebnice pro samouky zkoušet z němčiny. Já tam kdysi žil, tak jsem mu plynně odpověděl, bohužel klučinovi asi pár lekcí učebnice chybělo, takže nerozumněl a koukal jako nic nechápající blb. Následně mi přečetl můj životopis (jako bych ho neznal) a sdělil mi, že jsem "překvalifikovaný" !!! A to jako nevěděl dřív, než mne táhnul do Bratislavy????? To byl jediný pohovor v mém životě a na další už mne nikdo nedostane ani omylem :-P

4 0
možnosti
Foto

Ano - termín překvalifikovaný znám taky :-(

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS