Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma!

Za čas se možná dočteme, že všechny přístroje pracují normálně. Zatím snad jde jen o stav, který si dovoluji nazvat "dementia praecox".

Navrhoval jsem, aby ke každému projevu pana presidenta byl vydán manuál, ve kterém bude jasně uvedeno, co nám pan president chtěl sdělit, sdělil, a jak tomu máme správně rozumět.

0 0
možnosti
BM

Kdo se opravdu trochu snaží tak ho pochopí. A ano někteří by opravdu potřebovali manuál a některým by ani ten nepomohl.

0 1
možnosti
PJ

Opravte mně, jestli se pletu. Článek jsem pochopil takto:

1/ Příspěvek k protizemanovské kampani. Včetně toho, že je mu přišito  to, co neřekl. (Klasika)

2/ Neomarxistická agitka včetně vygenerovaných důvodů.

3/ Ke zmiňované mezinárodní ostudě: kdákat tak, aby to bylo libozvučné uchu světového hegemona č. 1 je příznakem úpadku západní civilizace.

4/ Postižení zde posloužili jen jako záminka kopnout si do Zemana. O ně samotné zas tolik nejde, což vyplývá z toho, že každý rozebere Zemana, ale seriozní přístup k rozboru situace postižených je v nedohlednu.

7 1
možnosti
KD

Ideu průměru nejlépe naplňuje současný režim a to heslem " Každý absolventem vysoké školy ". A proto se vysoké a pseudovysoké školy musí přizpůsobovat reálným poměrům inteligence v populaci a úroveň vysokých škol musela v některých případech klesnout až k bývalým 9.třídám.

6 0
možnosti
Foto

Z článku jsem pochopil, že co nedělal VH, to bylo špatné.

4 4
možnosti
Foto

To jste, bohužel, nepochopil správně :-( O V. Havlovi tam byla jedna věta.

4 2
možnosti
NM

...vážená dočetl jsem pouze k odstavci"hendikepovaných...a dál už mi bylo jasné...škoda času...

4 1
možnosti
NM

..vážená víte o tom,že existují i třídy s nadprůměrnou inteligencí kteří musí být rovněž samostatné pro výuku a to z toho samého případu který má neustále zájem medií a různých vyznavačů jak potopit Zemana je zajímavé,že oni mlčí a mají strach...

1 2
možnosti
Foto

Budou-li inteligenti chodit do jedné třídy s tutany, nebude to dobré jak inteligenty, tak ani pro tutany.

To je vše, co  Vám chtěl prezident Zeman říci, je to léty prověřená skutečnost !

9 4
možnosti

..vaše vzdělání - tutan??

3 4
možnosti
KD

V které zemi jste před rokem 1989. Zaujala mne vaše hluboká myšlenka o tehdejším školství... všichni žáci byli vedeni k tomu, aby se všichni stejně průměrně učili........;-D Proč jsme tedy měli ve třídě žáky se samými jedničkami a také propadlíky ?8-o

Za kruté totality byla třeba na vysokých školách prospěchová stipendia a pro nejlepší za průměr 1,0 byla měsíční odměna v dnešní hodnotě cca 3000,- a pro ty co jeli za 1,5 - 2,0 to bylo cca 1200. Proč by to ti komunisti dělali ?

7 3
možnosti
JJ

Výchova k průměrnosti (resp. ke stejnosti) byla zřetelná už od mateřských škol. S těmi prospěchovými stipendii máte pravdu, ale je otázka, jakou úroveň vysoké školy měly. Po roce 1968 byli z VŠ vyházeni ti nejlepší profesoři, často kapacity světového významu (vzpomenu např. prof. Mojmíra Povolného) a na jejich místa se dostali všehoschopní kariéristi. Takže ta prospěchová stipendia byla často udělována spíše za schopnost papouškovat poznatky ideologicky zabarvené vědy (třeba sovětské), než za za schopnost samostatného uvažování.

7 4
možnosti
Foto

1) Žijeme v socialismu. Jen má jinou formu, resp. podobu, než před rokem 89. Bohužel.

2) Miloš Zeman je socialista. Tak to je.

Bodem 1) je založeno podstatně více problémů tohoto státu a občanů v něm, než fakt, že Miloš Zeman je prezidentem - včetně jeho projevů.

4 2
možnosti
Foto

A98l97e96š 71P60r75a65g17e36r

17. 1. 2015 17:43

to si nemyslím, spíše žijeme v kapitálním knížectví

0 3
možnosti
PK

Zeman se často  vyjadřuje velmi netakticky. Je hezké, že chce hovořit s národem bez předem připravených a schválených otázek, ale to přináší rizika. Ale věcně - on nemluvil o zavírání dětí do ústavů. Na konkrétní otázku z davu v Pardubicích nebo Chrudimi měl odpovědět obecně jako kněz, zablekotat něco jak to dělají na Západě, stejně nic extra nového nevymyslíme a nechat řešení na odbornících.

2 1
možnosti
Foto

Tiskovej odbor? Otázky tříděné, odpovědi propracované? U Zemana?VYLOUČENO;-)

0 0
možnosti
LP

Praxi máte vše možnou, ale nikdy jste neučila. Proto nikdy nepochopíte, že ve třídě s min. 20 dětmi není moc času věnovat se "pomalejším" žákům. Učitel už nemá ani přestávky, protože musí dozorovat po chodbách. A asistenti prostě nejsou. To není chyba školy, ale nedostatku peněz. Jestliže je 200 mil. na podporu uprchlických táborů kdesi v Turecku a není na asistenty, to není naše věc. Naše vláda dělá vše proto jak se zalíbit v Bruselu či Washingtonu.

16 4
možnosti
Foto

Ano, v třídě nemá být více než 10 žáků, a to normálních. Do školství by mělo být přijato dvojnásobný počet učitelů, aby bylo alespoň trochu kvalitní.

0 1
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1439x
Mám vzdělání a praxi v mnoha oborech, zejména v průmyslu, vzdělávání, výzkumu, umělecké tvorbě, popularizační a publikační činnosti a marketingu. Hodně se také věnuji literárním aktivitám. Vedu literární skupinu SIG Literární tvorba, vydala jsem sbírky básní Cesta za duhou./Jestli víte to, co já/, Stroj času, Když nastává odliv nadějí, Démanty v nás,  Dopisy, Na dně vesmíru našeho myšlení, básně a prózu Úlomky duhy, povídky Osudová a novelu Muškám neutečeš. Dále jsem přispěla do různých sborníků, jako například Opouštění ze soutěže Literární Varnsdorf 2016 nebo Za okny tma z prvního ročníku soutěže, kterou pořádá naše skupina. Knihy také graficky a výtvarně upravuji. Pocházím z umělecké rodiny, přispěla jsem do rodinné umělecké knihy Katalog 100 let výtvarné tvorby jedné rodiny.

Někdy v uměleckých oborech soutěžím, (mám nějaké úspěchy v literární tvorbě), ale prezentuji i malbu a fotografii, buď ve výstavních síních nebo na Internetu, jako například v této galerii https://www.e-moc-e.cz/malba-2020/. Mám ještě mnoho dalších zájmů, mezi něž patří pozorování a komentování společnosti, což dělám na blogu. Dlouho jsem vedla, dnes už neaktivní, blog http://kubickova.bigbloger.lidovky.cz/.