Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Pracovat umí i když se to to po nich nechce. U nás parta cikánských klempířů kompletně odmontovala měděné oplechování terasy u zámku Kinských R^ a přes nocR^R^

2 0
možnosti
Foto

To řešení by bylo účinné. Zrušení dávek by však dolehlo na všechny. Ono to kolikrát není jen o motivaci pracovat:)

2 0
možnosti
RK

Pro Kurala: historie je neúprosná. Mnozí z těch co tak rádi popravovali, byli nakonec samy popraveni:-)

0 0
možnosti
PK

Poprava není trest... poprava je odstranění jedince u kterého není nijak pravděpodobné že je ho někdo schopen opravit na stav v kterém nebude dále nebezpečný ostatním kolem.

0 0
možnosti
RK

To řešení by bylo účinné, kdyby s ním někdo přišel do dvou měsíců od chvíle, kdy problém vznikl. Dneska už jde o začarovaný kruh. Nepřizpůsobivé (nejen cikány) nikdo nezaměstná, takže práci si nenajdou. Pokud jim tedy sebereme dávky, tak přirozeně vzroste kriminalita. A  to pochopitelně ta, která se přímo dotýká jednotlivých občanů. Tj. vykrádání malých obchůdků, kapesní krádeže, a tak by se dalo pokračovat. Stát sice v první fázi ušetří, jenže na úkor důchodců, tělesně postižených, na úkor drobných podnikatelů.

1 1
možnosti
PK

Jenomže pokud to neuděláte tak budou výdaje na ty sociální dávky pořád růst s tím jak poroste počet lidí je pobírajících a nakonec to tak jako tak přestane systém být schopen utáhnout a zkolabuje.

A ta kriminalita vzroste stejně... jenom víc a radikálněji než by při zrušení dávek vzrostla nyní. Rozdávání dávek je typických příkladem řešení problému na úkor budoucnosti tím že se problém odkládá a postupně roste... a každé další odložení spotřebovává víc a víc.

A kriminalita roste především proto že většina kriminálníků se má ve vězení líp než mimo vězení.... mimo něj nemají jistotu že dostanou 3 jídla denně a místnost s topením... Dokud nebudou ve vězení mrznout a mít hlad a nebo do vězení za krádež nepůjdou ale dostanou za každých 500kč škody ránu bičem přes záda na náměstí (veřejně aby každý viděl kdo krade) tak růst kriminalita bude.

3 0
možnosti
JAZ

My jsme se snažili v roce 2005 zaměstnat ve firmě na výrobu žaluzií 8 cikánek. Po podepsání smlouvy byly všechny druhý den na neschopence a skříňky na dámské šatně vykradeny - zřejmě náhoda.

4 0
možnosti
Foto

No a co se s nimi stalo? Byly vyšetřované a potrestané za ty krádéže? Byly propuštěné a nedostaly podporu v nezaměstnanosti?

2 0
možnosti
MZ

M 79Z

8. 7. 2013 3:01

Taky jsem znal jednoho cikana,Jardu,meril asi 160 cm,a delal predaka na vazacich v poldovce na kladne,a pamatuju si jak prisel ke me na kabinu a rikal,nevidel jsi ty moje flakace,zase mi utekli,no a ta tlupa ceskych uderniku si sla stezovat,ze nebudou delat pod cikanem,taky na hutni prumce ucil cikan,pan balancin,meril tak 155cm,a ten na nas kricel,kdo bude sabotovat cviceni na spartakiadu,toho nepustim k maturite,ja jsem nemel nikdy s cigosema problem,vzdycky jsem je vidal bouchat,nebyli o nic vetsi nemakacenka nez nase ceska luza,

2 3
možnosti
MR

Tak znáte 2 cikány,kteří pracovali.Mě stačí vyjít ven a vidím hejna cikánů,kteří jen lemtají lahváče před sámoškou,řvou,provokují,pokřikují na slušné lidi,fetují v telefoní budce................

4 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1439x
Mám vzdělání a praxi v mnoha oborech, zejména v průmyslu, vzdělávání, výzkumu, umělecké tvorbě, popularizační a publikační činnosti a marketingu. Hodně se také věnuji literárním aktivitám. Vedu literární skupinu SIG Literární tvorba, vydala jsem sbírky básní Cesta za duhou./Jestli víte to, co já/, Stroj času, Když nastává odliv nadějí, Démanty v nás,  Dopisy, Na dně vesmíru našeho myšlení, básně a prózu Úlomky duhy, povídky Osudová a novelu Muškám neutečeš. Dále jsem přispěla do různých sborníků, jako například Opouštění ze soutěže Literární Varnsdorf 2016 nebo Za okny tma z prvního ročníku soutěže, kterou pořádá naše skupina. Knihy také graficky a výtvarně upravuji. Pocházím z umělecké rodiny, přispěla jsem do rodinné umělecké knihy Katalog 100 let výtvarné tvorby jedné rodiny.

Někdy v uměleckých oborech soutěžím, (mám nějaké úspěchy v literární tvorbě), ale prezentuji i malbu a fotografii, buď ve výstavních síních nebo na Internetu, jako například v této galerii https://www.e-moc-e.cz/malba-2020/. Mám ještě mnoho dalších zájmů, mezi něž patří pozorování a komentování společnosti, což dělám na blogu. Dlouho jsem vedla, dnes už neaktivní, blog http://kubickova.bigbloger.lidovky.cz/.