Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Ještě navrhuji zakázat minisukně páč to ženy taky ponižuje,taky zákaz chození bez podprdy-ale tu už tady vlastně bylo že?;-)

Osobně mě Miss nezajímá,komerční VIP seznamka.Když se projdu po ulici vidím vždycky hezčí holky než jsou ty co propagují žbrblavou vodu v bedně.

I když vlastně tam už zákaz mám-Nečum! říká moje stařenka(baba jedna nepřející);-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

:-) Díky, zasmál jsem se. Perex jsem přečetl, až do konce.

0 0
možnosti
Foto

Zvědavost mi nedala a přečetl jsem si i následující odstavec. Takže Vy jste se dívala na seriál Angelica. :-( To je strašné, to nechápu.

Vím, že některé ženy ten seriál žraly. Vy asi taky, a ještě nám tu budete psát, jak se Vám v něm jisté věci nelíbily. Asi byste si měla vyjasnit, co chcete a co ne.

Pokud se Vám něco nelíbí, tak je nejlepší se na to vykašlat a to nesledovat. To Vám asi nedá, že jo?

Svět nezměníte, ale klidně se nad ním pohoršujte a se o to snaže.

Můžete jej změnit jen trochu, začít však musíte u sebe. Jevíte se tu jako rozporuplná osobnost. To byste si měla uvědomit a  vysjasnit si, kdo jste a co chcete.

1 0
možnosti
Foto

Boha jeho, žij a nech žít...

...na missky nekoukám, protože mě celý pořad přijde nablblý, ale proč něco zakazovat? Proč by je mělo ponižovat něco, kvůli čemu se tam rvou jak šílené???

Ponižující je spíš, jak snadno se z nich pak stanou onuce pro nějakýho zazobance....ale důsledně vzato, i to je jen jejich boj. Zakažte si raději ty zákazy Eliško.;-)

5 0
možnosti
Foto

To já bych spíš zakázal moderní gymnastiku. Jak se tam ty holky v těsných trikotech předvádí, šponujou, špulej, roztahujou kdeco, křečovitě se culí, lascivně pohazujou kuželama, nestoudně kroutí obručí kolem boků, frivolně se omotávají stuhou... Vždyť jsou to často, proboha!, ještě děcka! A v porotě přitom sedí a čísla tasí samí plesniví slintající dědkové, kteří si u toho představuje kdovíco. Vždyť je to tak ponižující! ;-D

3 0
možnosti
Foto

Honzo, o výchově moderních gymnastek,konkrétně v Rusku, jsem kdysi četla článek-a vážně to nebylo nic hezkého- takže zlaté Missky, tohle byla teprve síla.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvky, nicméně vidím, že prakticky nikdo z diskutujících článek nepochopil a někteří ho ani celý nečetli. 8-o

Na jednotlivé příspěvky nebudu odpovídat, protože to bych musela napsat celý článek znovu. Všechny odpovědi v něm jsou, takže mohu jen doporučit si pročíst článek znovu, a tentokrát pozorněji. :-(

2 3
možnosti
FS

Božínku, vy jste ale paní Arogantní. A nikdo vás nepochopil. Kolikrát já už tohle četl, od lidí vašeho typu. Jste k smíchu.

4 1
možnosti
BT

některá je chytrá některá krásná občas si příroda zažertuje  přidělí obé, ale myslím si že platí že žena netouží ani tak po kráse, ale potom, aby se líbila.

2 0
možnosti
Foto

Ti, kdo se soutěží všeho druhu účastní to dělají dobrovolně, zrovna tak jako ti, co je sledují a produkují. Zdá se vám na tom něco špatně? Cítíte se jako arbitr vkusu?

Ještěže nic zakazovat nemůžete.

5 0
možnosti
JP

a nevadi vam nahodou na tech soutezich nejvic to, ze vas nikdy nikdo do zadne podobne souteze nepozval ? ja osobne se budu radsi koukat na missky, nez napriklad poslouchat v divadle operu ... a ne, nevidim na tom nic spatneho.

2 0
možnosti
OK

zakazat by se mela zenska osklivost a zavistivost vuci peknym holkam, tolik typicka pro feministky

5 0
možnosti
DH

D12a95v95i36d 24H43o38l27e37c

10. 6. 2013 18:59

nejvíc to vadí tomu,kdo by se rád zúčastnil ale nemá na to.

4 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1439x
Mám vzdělání a praxi v mnoha oborech, zejména v průmyslu, vzdělávání, výzkumu, umělecké tvorbě, popularizační a publikační činnosti a marketingu. Hodně se také věnuji literárním aktivitám. Vedu literární skupinu SIG Literární tvorba, vydala jsem sbírky básní Cesta za duhou./Jestli víte to, co já/, Stroj času, Když nastává odliv nadějí, Démanty v nás,  Dopisy, Na dně vesmíru našeho myšlení, básně a prózu Úlomky duhy, povídky Osudová a novelu Muškám neutečeš. Dále jsem přispěla do různých sborníků, jako například Opouštění ze soutěže Literární Varnsdorf 2016 nebo Za okny tma z prvního ročníku soutěže, kterou pořádá naše skupina. Knihy také graficky a výtvarně upravuji. Pocházím z umělecké rodiny, přispěla jsem do rodinné umělecké knihy Katalog 100 let výtvarné tvorby jedné rodiny.

Někdy v uměleckých oborech soutěžím, (mám nějaké úspěchy v literární tvorbě), ale prezentuji i malbu a fotografii, buď ve výstavních síních nebo na Internetu, jako například v této galerii https://www.e-moc-e.cz/malba-2020/. Mám ještě mnoho dalších zájmů, mezi něž patří pozorování a komentování společnosti, což dělám na blogu. Dlouho jsem vedla, dnes už neaktivní, blog http://kubickova.bigbloger.lidovky.cz/.