Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Lze prostě zabít svého otce?

Velké zklamání zažili fanoušci chystající se na mítink Zlatá tretra, když se dozvěděli zprávu, že nebude startovat Usain Bolt. Přiznám se, že jsem se ještě nikdy na tento slavný závod do Ostravy nevypravila a nechystala jsem se ani letos, takže mě nepřítomnost nejrychlejšího muže planety nemusela mrzet. Pravidelně však navštěvuji mnohem menší a nenápadnější mítink, jehož již 20. ročník proběhl v jednom chladném deštivém dnu začátkem června.
Autor: Eliška Anna Kubičková | neděle 30.6.2013 18:55 | karma článku: 24,70 | přečteno: 2926x
  • Další články autora

Eliška Anna Kubičková

Obezita není sexy

Po roce a půl home-officu jsem začala dojždět do zaměstnání a všimla jsem si extrémního množství lidí s nadváhou.

12.9.2021 v 14:00 | Karma: 23,47 | Přečteno: 864x | Diskuse| Společnost

Eliška Anna Kubičková

Tajná strategie promoření

Možná si vzpomínáte, jak před rokem nastalo překvapení, že se lidé začali hromadit v přírodě, a to i na místech, kde dřív bylo možné potkat jen lesní zvěř.

7.3.2021 v 17:44 | Karma: 17,79 | Přečteno: 578x | Diskuse| Ostatní

Eliška Anna Kubičková

Nápady našich ministrů

Už delší dobu otvírám stránky sdělovacích prostředků na Internetu nebo zapínám rozhlasové zprávy s podivným pocitem děsu a hrůzy, co zase někdo z vlády nebo jejích poradců vymyslí.

27.1.2021 v 18:53 | Karma: 22,62 | Přečteno: 470x | Diskuse| Ostatní

Eliška Anna Kubičková

Potěmkinovy roušky

Je už hodně únavné sledovat stále nové zprávy o tom, jak probíhá uvolňování opatření proti epidemii. Podle skutečné situace to působí dojmem, že si někteří zodpovědní nemohou zvyknout, že by skončila jejich chvíle slávy a moci.

18.6.2020 v 16:22 | Karma: 21,57 | Přečteno: 668x | Diskuse| Společnost

Eliška Anna Kubičková

Prymulovi a muškám neutečeš

Jako každý, kdo sleduje zprávy, jsem zaregistrovala názor ministra Hamáčka na možnost sesazení ministra Vojtěcha a jeho nahrazení bývalým náměstkem Prymulou. Docela mě obešla hrůza.

4.6.2020 v 19:14 | Karma: 26,98 | Přečteno: 861x | Diskuse| Osobní

Eliška Anna Kubičková

Tajemný balíček

Poněkud opožděně jsem zaregistrovala, že mi přišla na telefon zpráva od populárního odesílatele jménem Zásilkovna.

20.5.2020 v 20:17 | Karma: 11,40 | Přečteno: 643x | Diskuse| Osobní

Eliška Anna Kubičková

Cinkali jsme zbytečně aneb návrat vlády jedné strany

Jsem z generace, která se aktivně podílela na revolučních událostech v roce 1989. Dobře si pamatuji na všechno nadšení, radost z nabyté svobody, očekávání lepší a šťastnější budoucnosti.

11.5.2020 v 23:46 | Karma: 23,17 | Přečteno: 883x | Diskuse| Společnost

Eliška Anna Kubičková

Otázky pro paní ministryně

Nedávno jsem si dělala nový přeliv a zastřižení konečků a vzpomněla jsem si na debatu o novém účesu paní Schillerové. Na sociálních sítích bylo téma na týdenní diskuzi, jestli si účes udělala sama, nebo kdo jí s ním pomáhal.

1.5.2020 v 22:46 | Karma: 36,02 | Přečteno: 10863x | Diskuse| Ostatní

Eliška Anna Kubičková

Jak dlouho je s námi nový virus?

O novém viru Covid-19 bylo už napsáno tolik článků, že je asi nikdo nestíhá číst. Nicméně, málo se poukazuje na jednu zajímavou věc.

16.4.2020 v 21:03 | Karma: 24,97 | Přečteno: 1035x | Diskuse| Ostatní

Eliška Anna Kubičková

Zdravější potraviny?

Taky jste si všimli, že rohlík loupák, který jsme v dětství považovali za velkou pochoutku, nemá s tím původním loupákem nic společného?

23.6.2019 v 23:53 | Karma: 24,31 | Přečteno: 822x | Diskuse| Ostatní

Eliška Anna Kubičková

Inflace diplomů

Inflace je známý pojem z ekonomiky, obecně však souvisí se znehodnocením objektů, kterých je příliš mnoho, takže ztrácejí hodnotu.

28.7.2018 v 21:51 | Karma: 30,02 | Přečteno: 1496x | Diskuse| Společnost

Eliška Anna Kubičková

Jak je to se vzděláním voličů

Nejen dnešní MFDnes píše, že klíčem k úspěchu prof. Drahoše u pražských voličů je fakt, že v Praze žije nejvíce vysokoškoláků. Nikde jsem ale neviděla statistiku týkající se oboru jejich vzdělání a druhu školy, kterou vystudovali.

30.1.2018 v 8:47 | Karma: 34,28 | Přečteno: 1288x | Diskuse| Společnost

Eliška Anna Kubičková

Už se nám blíží

Co? Samozřejmě volba prezidenta. Skoro jsem zapomněla, že je už je tento týden, a to přes denní setkávání s kandidáty, minimálně na Internetu.

9.1.2018 v 14:51 | Karma: 6,43 | Přečteno: 347x | Diskuse| Politika

Eliška Anna Kubičková

O toleranci

Letos jsem se již podruhé zúčastnila happeningu Pamatuj! V současné době nabývá motiv paměti ještě další význam.

12.3.2017 v 3:32 | Karma: 11,80 | Přečteno: 281x | Diskuse| Kultura

Eliška Anna Kubičková

Leonard Cohen v Praze

Když jsem byla na koncertě Jarka Nohavici, tak vyprávěl, že se byl podívat na Cohenovi, aby zjistil, jestli se to dá zvládnout ještě v 79 letech. Závěr zněl: "Děcka, dá."

11.11.2016 v 9:13 | Karma: 19,89 | Přečteno: 370x | Diskuse| Fotoblogy

Eliška Anna Kubičková

Tři oříšky pro Donalda

Zdá se, že Donald Trump patří mezi šťastnější část lidstva (ve smyslu lucky), když jako teprve 5. prezident ze 45 zvítězil i přes celkový nižší počet hlasů voličů.

11.11.2016 v 1:51 | Karma: 8,51 | Přečteno: 435x | Diskuse| Politika

Eliška Anna Kubičková

Zavírat o svátcích: ano či ne

Jako obvykle koncem týdne jsem se dnes vypravila za regenerací na plavecký stadión a jako obvykle jsem si zabalila do batohu dvě nákupní igelitky, protože se cestou z plavání stavuji v obchodním centru na víkendový nákup.

28.10.2016 v 20:26 | Karma: 28,04 | Přečteno: 846x | Diskuse| Společnost

Eliška Anna Kubičková

Věda pro ženy

Asi taky znáte tu zázračnou formuli "vědci zjistili", kterou začínají mnohé "vědecké" články, které nám poskytují informace o tom, jak funguje svět a jak máme žít. Poskytované informace lze rozdělit v podstatě do dvou skupin.

8.10.2016 v 2:14 | Karma: 15,38 | Přečteno: 304x | Diskuse| Společnost

Eliška Anna Kubičková

Vyzvědačka v mešitě

Při čtení článku o české studentce, která podávala informace německé tajné službě o radikálních muslimech, jsem nemohla uvěřit, že je možné něco takového napsat do novin.V diskuzi se objevily názory, že je celý příběh smyšlený.

22.8.2016 v 23:04 | Karma: 29,19 | Přečteno: 1316x | Diskuse| Společnost

Eliška Anna Kubičková

Hradní fraška

Na Pražském Hradě bývají divadelní představení, ale hořkou komedii, kterou připravili hradní úředníci místním občanům i zahraničním návštěvníkům Prahy, ani klasik nepřekoná.

15.8.2016 v 22:40 | Karma: 21,81 | Přečteno: 2006x | Diskuse| Praha a střední Čechy
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1439x
Mám vzdělání a praxi v mnoha oborech, zejména v průmyslu, vzdělávání, výzkumu, umělecké tvorbě, popularizační a publikační činnosti a marketingu. Hodně se také věnuji literárním aktivitám. Vedu literární skupinu SIG Literární tvorba, vydala jsem sbírky básní Cesta za duhou./Jestli víte to, co já/, Stroj času, Když nastává odliv nadějí, Démanty v nás,  Dopisy, Na dně vesmíru našeho myšlení, básně a prózu Úlomky duhy, povídky Osudová a novelu Muškám neutečeš. Dále jsem přispěla do různých sborníků, jako například Opouštění ze soutěže Literární Varnsdorf 2016 nebo Za okny tma z prvního ročníku soutěže, kterou pořádá naše skupina. Knihy také graficky a výtvarně upravuji. Pocházím z umělecké rodiny, přispěla jsem do rodinné umělecké knihy Katalog 100 let výtvarné tvorby jedné rodiny.

Někdy v uměleckých oborech soutěžím, (mám nějaké úspěchy v literární tvorbě), ale prezentuji i malbu a fotografii, buď ve výstavních síních nebo na Internetu, jako například v této galerii https://www.e-moc-e.cz/malba-2020/. Mám ještě mnoho dalších zájmů, mezi něž patří pozorování a komentování společnosti, což dělám na blogu. Dlouho jsem vedla, dnes už neaktivní, blog http://kubickova.bigbloger.lidovky.cz/.